10/09/2010

Amerykanie kochają węglowodany! ;(

Taak, nie ma tu rzeczy bez cukrowych (oprócz napojów energetyzujących :D:D). Idioci. Zajmie im lata zanim zrozumieją, że potrzebują tłuszczu trochę, a nie potrzebują tyle węgli. Powodzenia!! :):)

Szkoła jest fajna :D lubię szkołe O.o Ola U. pozdrawiam Cię za owcę!:D
Dziś miałam piękny dialog na historii:
koleś: - How you doin'?
-Good :D
-Wait, can you say that again?
-Good
- :O Where are you from?! :O
-Poland...
-POLAND! :D
A potem uczyłam go i inne osoby mojego pełnego imienia ;P wyszło im Matko O.o
Haha generalnie, to historię mam z Juniorami i są tak mega sympatyczni, chyba najsympatyczniejsza klasa. Bardzo ich wszystkich lubię ;P Hah i później chyba mnie wołali, ale jakoś nie zareagowałam i nagle słysze takie głośne: "HEY, POLISH!!!" ;P;P

Ooooo! i musze powiedziec o Zoology!!! That's so AWESOMEEE!!! :D  w tym tygodniu (i we wtorek przyszły) robiliśmy external observations - oglądalismy nieżywe zwierzątka :D:D:D są genialne :D:D jak skończymy - w środę, będziemy je dissect :D:D sekcja zwłoczków :D aweeesome :D we wtorek biorę aparat i nie obchodzi mnie czy będę wyglądać jak chiński turysta :D:D aha no i w poniedziłek nie idziemy do szkoły. ja sobie idę na mecz futbolu (chyba junior varsity - młodsza drużyna) ze Sports Med. Ach, wracając do Zoology - ludzie są też tam prze :D uwielbiam ich, są prze śmieszni, a teraz jest strasznie fajnie, bo jak robimy te zwierzątka, to można sobie pogadać. Haha jest tam taki Kohl - taki wariat po prostu, he makes my days <3 haha ;P dziś ze swoim przyjacielem Rileym dziwili się jak ich znalazłam na facebooku O.o ej ludzie, w jakim świecie wy żyjecie? Wystarczy że weszłam w parę osób i was znalazłam. Nawet się nie starałam O.o i poza tym myślałam, że Kohl to Cole ;P;P

O i w ogóle, to nie dziwie się, że mówi się, że Amerykanie nie umieją matmy. Mój nauczyciel nie umie uczyć O.o książka chyba też nie umie. I ja nie wiem jak to jest, że w ciągu 50/55 min robimy temat i trochę przykładów (z pracy domowej). Niby mamy więcej zadawane niż w Pl, ale jakoś... gorsze jest ;P no i te kalkulatory graficzne - pff leniwce. Dziś Mr. Neary ochrzanił wszystkich, że są leniwi i nei traktują lekcji serio i powiedział, że jest tylko jedna osoba, która może sobie odpuścić prace domowe :D:D tak, tak, chodziło o mnie, 100% ze wszystkiego ;P ale cóż ja poradzę O.o mogłabym robić coś ponad i chyba zacznę, bo mózg mi wyparuje. Nie, nie uczę się tu za dużo hhahahha.

Ooo pochwalę sie ocenami, a co się będę ;P
Spanish: A x 4; ogółem: 99.67 A
Zoology: B- (LAB), A, A. 94.42 A
US History: B-, A, B-, A, B-, D. 91.82 A-
Sports Med.: nic :D 5 h roboty :D wkrótce będzie więcej
Pre-Calculus: F (nie oddałam pracy domowej, bo jej nie musiałam bo przeniosłam się do klasy później:D), A, A. 98.04 A
Modern Lit.: 92.86 A-


Tańcowanko. Super jest balecik, Natasha jest słodka, przypomina mi trochę nasza panią Ewelinę <3 nózia ;D ale jest taaaaaaaaaak drogo kurka :/ i studio, o którym keidyś mi dziewczyna mówiła i które też wydaje się dobre, jest tylko trochę tańsze. A ja chcę też trochy kasy na ciuchy ;P

Anyway, muszę o tym pomyśleć. I może popytam o tą drużynę taneczną w szkole, na pewno bym dostała jakąś większą rolę hahahha :D ustawiłabym je tam i po roku byłyby prze dobre ;P

Pozdro siostry!:D

Acha, i dziś śniłam po polsko-angielsko-hiszpańsku O.o tak, fajnie było :D

Brak komentarzy:

Free Hit Counter