10/19/2010

zdjęęęęęęcia do poprzedniej notki!!!!!!!!!! :):):) i jest genialnie

haha sytuacja, która made my day :D Zoology ofc, bohaterowie: Kohl, Olga, Riley. Kohl podchodzi do mnie patrzac sie na mnie zlowrogo, jest gdzies 5 cm od mojej twarzy, rozklada rece na boki, ja tez, hug, Kohl "I love you", Olga: "I love you too". Kohl bierze mnie za reke i idzie ze mna do drzwi, ja sie patrze na Riley'ego, chyba z przerazeniem w oczach, i mowi "Dude, she's like 'what should i do, help me' ;P *i do mnie* just don't be alone with him" haha uwielbiam ta dwojke <3

Jak będę na tyle zdolna, żeby umieć umieścić filmiki, to to zrobię, bo mam z Pep Assemlby - wszyscy szaleją tam, a mój nauczyciel od Modern Lit. rapował ostatnio i powiedział fuck - that's a big deal, wszyscy się tym podniecili trochę :D:D
Ponizej przedstawiam zdjęcia ukazujące kolejno: wygrana Homecoming Game -  najpierw Homecoming Court (ostatnie zdjęcie to samochód, nad którym pracował Kohl ;P), uczniów szturmujących boisko :D:D, moje nieporęczne segregatory, pointy z taśmy medycznej - na Sports Med. mielismy coś zrobić, żeby się nauczyć rwać (jakiś mies. temu ;P), wycieczke z wymiencami do Leavenworth - wspinaczka z host rodzina, a na koniec Homecoming ;);) to zdjęcie z Bekah w kurtce jest mega słodkie, prawda?? :D:D

























Brak komentarzy:

Free Hit Counter