8/27/2010

;(

czemu? :<
1. NIE BĘDĘ MIEĆ SZAFKI W SZKOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bo są w Waszyngtonie zakazane, bo uczniowie trzymali tam narkotyki itp. ;( idioci :< przez nich ja muszę cierpieć :< ;P a książki zostawia się w salach, w których ma się przedmioty. :<
2. NUDZĘ SIĘ, bo moja siostra jest w pracy, mama w pracy, tata w pracy, a brat śpi/bierze prysznic i nie mam o czym z nim gadać. No i mam jeszcze 2 tygodnie do szkoły.
3. Moja siostra ma zupełnie inny styl ubierania się, więc jak wczoraj poszłyśmy na zakupy, to z grzeczności nie chciałam wchodzić do innych sklepów niż ona (taaak, zajebiście miła jestem;D;D nie będę sprawiać problemów przecież;P;P), więc sobie kupiłam tylko 1 parę spodni.
4. Znajomi siostry są eee... 15-latkami. Tylko że po nich to widać, a po Rebece nie. I są jacyś emo O.o nienawidzę takich, przepraszam ;D czarne wlosy? bleeeeeeh!
5. Nie mogę przez 3 tygodnie siedzieći nic nie robić

Lubiła tańczyć, pełna radości tak... Taaak, trzeba zacząć w końcu tańczyc, bo przecież już ok. 2 tygodnie od ostatniego jakiegokolwiek wysiłku O.o umrę jak tak dalej pójdzie.

Ach i wczoraj było strasznie, myślałam, że pozabijam wszystkich, ale wróciłyśmy do domu, zrobiłyśmy sałatkę i zasiedliśmy do filmu :)) po 1 filmie Andrea (mama) poszła spać, a ja z Rebekah obejrzałyśmy jeszcze jeden. Było miło ;)

Ale nie przeżyje tego braku szafki w szkole :<

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Współczuję braku szafki;D
Przeciez to jedna z atrakcji szkoły w USA!;)
*************
A jak tam jest wgl z interNetem?Masz za darmo?
Przyszła wymienniczka;*

mrshl pisze...

mam wireless w domu, takze nie mam z niczym problemu:)) zazwyczaj uzywam swojego laptopa w domu głównym, ale teraz akurat udalo mi sie zlapac w swoim domku ;)

Alex pisze...

Nie przemuj się! Początki są trudne i nie ma co robić, ale niedługo zacznie się szkoła (mi juz 30 sierpnia!) i zobaczysz ze bedzie lepiej i nie bedziesz miala czasu na nudę ;)
Ps. W Polsce nie mialas szafki wiec przezyjesz i tu ;D
Pozdrawiam!

Kamila pisze...

nie martw się, na pewno się rozkręci, jak Ci się nudzi zawsze możesz wbić do mnie do federal way :P

Anonimowy pisze...

Wyciosaj sobie szafkę własną na wzór amerykańskiej! Masz dużo drzewek wokoło - nikt nie zauważy:p tylko pomaluj dokładnie na metaliczny kolor!;]
Emily
P.S: a w adeptach najprawdopodobniej klasyczka z p. Gosią

Anonimowy pisze...

jak możesz nie gadać z bratem?!?!?!
jak się nudzisz zawsze możesz dom posprzątać... xD (kiepski żart malusowy) a tak serio - chujnia z grzybnią, ale zawsze pozostaje opcja włóczenia się po neighbourhood ;) chyba, że jakiś gang narkotykowy miałby Cię zastrzelić. nie wychodź.
przed Tobą jeszcze kilka miesięcy, a ja i pani Kasia C już tęsknimy ;(...
małgo

Pensacola, FL pisze...

Szafka [*] :(
Ale Hej! Jesteś w USA ciesz się z rzeczy, które tu przeżyjesz, a których w Polsce nie ma! : D

Czytałam Twojego bloga już wcześniej, ale teraz założyłam dopiero swojego. Mogę dodać? : )

Free Hit Counter