8/29/2010

juz sie nie nudze;D

wczoraj cały dzień spędziłam na Evergreen State Fair, była parada, chce mi sie tanczyc, byly samochody, traktory, ludzie, marching band!!! super byli z mojej szkoly;D;D;D, jakies studia taneczne sie reklamowaly, ale dziewuszki tak wygladaly, ze szkoda gadac xD rzucali w ludzi cukierkami, ktore wygladaly ohydnie :-) a potem tam na tym Fair bylo tyyyyyyyyyyyyyyyyle jedzenia i wszystko bylo ohydne:D i byly konkursy dla warzyw, ciast, świń, kur, kogutow, owiec itp;P naaajs, nie ma co:D warzywa byly fajne :D

codziennie ogladam jakis film, nudze sie i jem ;D ambitnie, wiem;D

dzis bylam w sklepach, bylysmy po korki dla Bekhi, żarełko kupiłyśmy, teraz oglądam film, a wieczorem się spotykam z koordynatorem ("zobaczyć czy cie nie bijemy" - Andrea). Muszę sobie w końcu wybrać też te przedmioty...

i nie wiem po co pisałam tą notke, jakas beznadziejna jest, przepraszam;P

1 komentarz:

marusia pisze...

aaa !!
lubie jak piszesz bo fajnie piszesz;d
mi się w koncu udało dokopać do blogów, bo nie bardzo z czasem :D
u mnie prawie idealnie gdyby nie to że nie zawsze wszystko rozumie, a co gorsze nie rozumieją mnie :D

Free Hit Counter